Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4692

Lagt til: 18 jun 21, 22:13

Så er det et faktum, vi er ikke lenger på topp og for en gangs skyld er det vi som kommer dårlig ut av en jevn kamp. Dessverre var vi ikke i stand til å skape noe før en god stund etter at Ham-Kam tok ledelsen. Kombinasjonen av at de la seg bakpå og at de kanskje ble litt kjørt mot slutten ga oss noen muligheter, men vi utnyttet dem ikke.

Det ble mye kjemping i perioder og selv om vi ikke var noe dårligere enn Kamma på akkurat det området så førte det jo til at det vi hadde av flyt i vårt eget spill ble borte. Må dessverre gi bortelaget kreditt for det.

Så lar jeg meg irritere av at vi klarte å la en mann stå mutters alene på høyre side av 16-meteren og få all verdens tid til å ordne 0-1. Etter bare fire minutter av andre omgang burde det ikke skorte på orken til å følge.

Nå er det Kisa neste, og det allerede på tirsdag. Det bør være en revansjesugen gjeng som møter opp der.

---------------------------

Journalist: "Gordon, in what areas do you think Middlesbrough were better than you today?"

Gordon Strachan: "What areas? Well, mainly the big green one out there"


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340