Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4692

Lagt til: 20 mai 21, 18:44
Endret: 20 mai 21, 18:55
Endret av: Tøfflus

Liker det jeg ser . Vi er aggresive, bestemte når vi setter inn presset og har noen fine kombinasjoner i etablert angrep. Er det noe å utsette er det at vi ikke har helt kontroll defensivt til enhver tid. Måten Ulf fikk den store sjansen like etter 1-0 bar preg av tilfeldigheter vi burde være i stand til å unngå.

Ellers har jo Sandnes Ulf vist seg veldig gode til å lage frispark.

Edit: Jeg titta litt i tidligere kamptråder mot Ulf og ser at den grusomme kampen borte mot disse for en del år siden foranlediget tidenes meltdown fra undertegnede, med mange ukvemsord mot en forhenværende toppdommer ... ikke mitt stolteste øyeblikk på forumet. Synes dog jeg burde være unnskyldt så lenge jeg avholdt meg fra direkte drapstrusler Cool vi tapte tross alt 6-1 og Hans Majestet SEE lot seg lure til å gi SULF straffen som ga dem 3-1. Men altså, tviler på at jeg hadde vært like grov i dag.

---------------------------

Journalist: "Gordon, in what areas do you think Middlesbrough were better than you today?"

Gordon Strachan: "What areas? Well, mainly the big green one out there"


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340