Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5414

Lagt til: 15 mai 21, 21:59

Så utrolig deilig å være i gang igjen og med seier da gett!

Må vel si at vi har litt flyt i dag med en keeper i motstanders mål som er så redd for ballen at han flytter seg vekk fra hvert eneste skudd. Spesielt 2-0 målet er en kjempetabbe. Men mål er mål

Så har vi også flyt som ikke får straffe mot oss rett før reduseringsmålet til Åsane. I fjor hadde det vært straffe 10 av 10 ganger, men med årets tolking av reglene er jeg jaggu ikke sikker på hva som er rett lengre. Men for meg skulle det vært straffe i mot oss.

Bakover har vi litt å jobbe med. På 1-2 er det Nielsen som glipper i markeringen sin. Åsanespilleren skal ikke få stå alene slik han gjør der. 2-2 målet bør vi klare å stoppe innlegget før det kommer fram til målscorer. Føler vel Øby kunne strukket ut benet og stoppet den ballen.

Likte det jeg så av Jenssen i dag også. Strålende redning oppe i ene krysset, men det jeg la mest merke til var hvordan han holdt ballen når han gikk ut for å plukke den. Tidligere har han hatt en tendens til å slippe den ned i bakken, men i dag var det fast grep. Bra

Alt i alt er jeg godt fornøyd med en fin start på årets sesong.

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340