Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4692

Lagt til: 27 apr 21, 10:31

Har rett nok ikke sett så mye av disse to treningskampene, men altså, to ganger 4-1 hvorav den siste mot et lag som (rett nok bare så vidt) reddet plassen i ES i fjor, det tyder i hvert fall på at vi har kvaliteter til å unngå å bli en kasteball i årets OBOS-dass.

Jeg er spent på hvordan sesongen vil arte seg. I og med den forsinkede oppstarten kommer det til å bli perioder med tett program, så om vi har god bredde i stallen vil det komme godt med. Og så lurer jeg på hvordan det blir med tilskuere. Vi vil nok ganske sikkert ha begrensninger et godt stykke ut i sesongen, men det kan kanskje være håp om frislipp etter sommeren, når flertallet av befolkningen er vaksinert? 

Hadde vært stas om vi faktisk fylte stadion en gang eller to i løpet av høsten. Om laget er med og kjemper på øvre halvdel når det åpnes opp så ser jeg ikke bort fra at det kan skje. Folk er sulteforet på alt som er gøy, det være seg fotballkamper, konserter eller bare det å gå på rangel på byen. La oss håpe at senhøsten 2021 vil by på alt sammen og kulminere i en reprise på 2003, med opprykk og folkefest.

---------------------------

Journalist: "Gordon, in what areas do you think Middlesbrough were better than you today?"

Gordon Strachan: "What areas? Well, mainly the big green one out there"


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340