Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

ey1984

A-lagspiller
Ble medlem: 05 apr 10
Innlegg: 260

Lagt til: 19 apr 21, 00:15

Mulig det er fotballengselen som snakker nå, men synes dette var en ganske kul kamp jeg. Første omgang er veldig preget av at Ull/Kisa forsøker å spille seg bakfra for en hver pris, og selv om det fører til et par nærmest komiske situasjoner, får de det også bra til ved flere anledninger. FFK på sin side lykkes tidvis med det høye presset, særlig Taofeek skal sette den sjansen når han blir spilt gjennom av Kjeldsrud. Synes mange spillere gjør en god omgang, særlig synes jeg midtforsvaret vårt funker veldig bra, til tross for en grov feil eller to fra begge. Utover det synes jeg Ull/Kisa rett og slett var bedre enn oss i banespillet, og det tror jeg er noe laget tar med seg som en erfaring. Selv om vi burde hatt minst ett mål, ville nok det mest rettferdige resultatet etter 1. omgang vært ettmålsseier til U/K. 

I andre omgang synes jeg imidlertid vi er mye bedre, spiller oss ganske fint gjennom, og er veldig gode i presset. Jeg er nødt til å trekke fram Zoulakis, han er en spiller som imponerer meg hver gang han spiller. Det er så deilig å se en spiller som tør, og som er så uredd. Irriterende at vi lar Kisa-spilleren gjøre hva han vil med ballen innenfor vår 16 før han scorer på slutten der, men med 4-1 synes jeg vi skal være fornøyde. Vi skal ikke undervurdere betydningen av å vinne fotballkamper. 

Personlig velger jeg å tolke kampen i dag som argument i retning at nivået er høyere i OBOS enn i PostNord, og at laget vil komme til å oppleve det mange ganger i møte med de andre lagene. Samtidig synes jeg 2. omgangen viser bredden i stallen vår, det var mange som tok nivået bra, selv spillere som presumptivt skal ligge bakerst i køen for spilletid, f eks Getz og nevnte Zoulakis klarte seg veldig bra. 


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340