Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

ey1984

A-lagspiller
Ble medlem: 05 apr 10
Innlegg: 260

Lagt til: 01 feb 21, 02:15

Flere som så internkampen på fredag? 

Det var altså to omganger a la 30min, hvor laget ble delt inn i to. Må si begge lagene var oppsiktsvekkende sterke, vi har en veldig sterk tropp nå. Stort sett alle spilte i en av sine foretrukne posisjoner, muligens bortsett fra Anas som var satt som indreløper i en 4-3-3. Første omgang var nokså tam, og preget av lite rytme i spillet. Ingen av lagene fikk egentlig til særlig mye. Dette endret seg i 2omgang, da var det mye bra spill, en del gode kombinasjoner og høy intensitet. Selv om blant andre Kjell så nokså sulten ut, synes jeg Maikel rett og slett så ordentlig bra ut. Banens beste etter min mening, og han er nok en spiller som ikke lar seg avskrive så lett. 

Ellers så også Love bra ut, men det gjør han jo egentlig alltid. Håper han kan få det til denne sesongen. Synes det ikke var noen svake prestasjoner, men Alba fortsetter foreløpig trenden fra siste delen av fjorårssesongen ved å bomme på en del gode sjanser. Han beviste i Lørenskog at han har avslutningsferdighetene inne, så her står det nok på flyt og selvtillit. 


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340