Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

scheien

Landslagsspiller

Ble medlem: 20 nov 06
Innlegg: 1123

Lagt til: 11 sep 20, 10:00

Jeg mener vi bør vinne 7 av 10. uavgjort 2 av 10 og tap 1 av 10 mot Alta. Vi har rett og slett mer kvalitet og bredde i stallen vår, så på en normal dag skal vi ta dette. Er vi heldige så kan Moss ta frem uante krefter i et lokaloppgjør mot Kvikk og kjempe seg til poeng der. Skal aldri si aldri med lokaloppgjør.

Satser på at vi går ut i 100 og fortsetter i 150 slik vi gjorde mot Kvikk, og håper at Kvikk ikke har raske spillere i front slik som Skeid. Så litt på snittalderen i det laget, og vil vel tru at det er mye rutine og ikke så mye spillere med fart og ungdommelig pågangsmot. Har ikke sett Alta i spill så arrester meg hvis jeg har feil. Forhåpentligvis møter vi et lag som kommer hit og vil spille fotball. Gjør de det så skal vi nok male dem i senk.

Ser for meg at vi har kontroll og maler på i 1 omgang. Vi fortsetter å male på i 2 omgang og skorer etter 70 min, Alta begynner å bli slitne og vi putter 1 eller 2 etter at vi har fått inn friske ben på topp. Kjeldsrud. Nieves. Love skorer målene.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340