Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

FlightOfTheRat

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 sep 06
Innlegg: 2223

Lagt til: 10 mar 20, 17:37

Opprinnelig postet av ey1984

 Jeg har imidlertid fått inntrykk av at både det medisinske apparatet og klubben for øvrig erkjenner dette fullt ut, se blant annet her, hvor de knytter det opp mot underlaget på banen. Dette høres i og for seg ikke usannsynlig ut, all den tid gressmatta begynner å bli ganske gammel. Nå er det likevel kommunen som står for vedlikehold av banen, all den tid de står som eier av stadion, og da kan vel ikke klubben lastes for at underlaget ikke blir byttet, så lenge de fortsetter å gi signaler om hva de ønsker

Dette er jeg glad for å lese. Får ikke med meg alle nyheter. Det har heller ikke vært meningen å kritsere FFK for ikke å gjøre noe, bare å stresse behovet for at klubben tar skadeproblemet på alvor. Det ser ut til at de nå gjør det. Samt at Høgmo la inn et betimelig og tungt ord på FFKs vegne. Selv om jeg har litt vanskelig for å tro på at et slitt kunstgress er hele forklaringen. 

Men jeg husker at fare for skader på spillerne var et argument i mot kunstgress, den gang det ble diskutert. Jeg husker ikke hvem som sa det, men det var tydligvis noe i det. 

Synes ellers det er positivt at skader på de etablerte spillere åpner opp for at yngre talenter får vise seg fram. Det er sånn det skal være.  

Men det fortsatt ikke så lenge siden FFK valgte å hente en spiller som ingen andre klubber ville ha, pga hans kroniske skadesituasjon. Og som gikk ut med skade på første trening, for deretter å være skadet stort sett resten av sin tid i FFK. Det viste at man inntil ganske nylig ikke tok skadeproblematikken tilstrekkelig på alvor. Det er veldig godt om det nå er bedret. 

Corona er forøvrig en by i California.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340