Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Vedahl

Juniorspiller

Ble medlem: 19 sep 08
Innlegg: 98

Lagt til: 17 nov 19, 15:03
Endret: 17 nov 19, 19:58
Endret av: Vedahl

På ingen måte heldig å fortsette med en trener som har misslykkes to år på rad og som etter sigende har lite tillitt i spillegruppa. Kan aldri tenke meg at han hadde fått fortsette hvis kontrakten hadde utløpt nå, så dette er nok dessverre bare fordi man ikke har noe valg ift økonomi. Frykter at dette vil dempe noe av entusiasmen inn mot en ny sessong med tilhørende inntektsnedgang og redusert muighet for satsning. Tror dessverre det er stor risiko for at vi neste år ikke engang er et topplag i Post Nord. I tillegg til trenersituasjonen og behov for budsjettkutt er flere av de beste spillerene ute eller på vei ut, samt at flere av de som er på kontrakt underpresterte i 2019. 

Håper den sedvanlige vinteroptimismen i Fredrikstad kommer i år også, men akkurat nå ser det ikke lyst ut. 

Min mening er at de burde tatt konsekvensen av evalueringen og byttet trener nå. Feks latt den lokale trenerlegenden Lasse Trulsen få en sjanse. Så fikk man heller gamblet med en litt tynnere tropp for å få økonomien til å gå rundt. 


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340