Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Ebenfalk2

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 feb 04
Innlegg: 2291

Lagt til: 08 okt 19, 18:02

Opprinnelig postet av kanogvetalt

Opprinnelig postet av Ebenfalk2

Veldig mye fornuftig

Selv så tenker jeg følgende:

Er jeg skuffet over at vi ikke rykker opp? Ja!

Trodde jeg før denne sesongen at vi skulle rykke opp? Nei (kan bevitnes).

Med den bakgrunnen har jeg ikke større behov for å hugge hode av noen nå, enn jeg hadde da.

Ja, vi var den største favoritten til å rykke opp, og det er kanskje hovedgrunnen til at vi ikke lykkes.

Sportslig er vi som på nittitallet, men en vesentlig forskjell er at vi har orden på økonomien, og bygger klubb. Jeg mener sammenligningen med perioden 02-06 blir feil, da vi dengang brukte penger vi ikke hadde. Med dagens lisens system hadde den reisen rett og slett ikke latt seg gjøre.

Og så er jeg redd at det ikke sitter så mye kompetanse "på utsiden". Hvor mange toppspillere eller trenere har byen fostret?

Jeg tror vi må stikke fingern i jorda å innse at vi henger etter.

Kompetansen utenfor er ikke stor, men den er der, derfor også ekstremt viktig å ta vare på den, nettopp for å vidreføre den til de som kommer etter.. Ahlsen har jeg etterlyst før som en del av trener teamet, Roger Risholtom han hadde blitt boende, kunne vært en man for klubben, å ha i utviklingsrekkene, samme med Bjørnar, Johannesen. Ellers er det folk som har vært i klubben på leder og styreside som har kompetanse, som kan fungere i andre roller etter at styretiden er over, mye av jobben i ledelsen burde være å kartlegge kompetansen til alle som er innom systemet, ha seminarer og kvelder der innspill og deltagelse blir belønnet(ikke nødvendigvis med penger) man må være kreativ for å få disse tinga til. Det er mange fra distriktet med utdanning innen idrett, fra idrettshøyskole og innen sports managment, innen idrettsvitenskap, som helt sikkert kan bidra.. 


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340