Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

FlightOfTheRat

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 sep 06
Innlegg: 2223

Lagt til: 08 okt 19, 17:43

Mye godt i foregående innlegg. Har stor tiltro til å bygge klubben innenfra, med solid talentutvikling som viktigste fundament. Sånn sett er det en god ting at klubben igjen har begynt å satse på ungdomslag, og selvsagt vil det ta litt tid før dette gir utslag. Men det kommer, hvis man fortsetter å jobbe godt på den front.

Tålmodighet og kontinuitet er nok helt sentrale stikkord. Trenerskifte nå vil etter min mening være feil, nesten uansett hvem man kunne få. 

Det ser unektelig ut til at dette er kjørt. Men jeg håper veldig at hele klubben gir alt i en massiv sluttspurt likevel. Det er noe som heter at det aldri er over før det er over. Uansett vil det bety mye for selvtillitten om FFK klarer å vinne over både Blink og Kvik nå på slutten. Og selv om Kvik ser sterke ut, hvordan kan vi vite her og nå at de ikke kan komme til å snuble i en kamp mot slutten?

Det ser mørkt ut nå, men denne sesongen er faktisk ikke over ennå.  

 


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340