Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4692

Lagt til: 29 sep 19, 14:05

Alt går stang inn for konkurrentene våre for tiden. Riktignok har Blink svidd noen fete sjanser, og det er fortjent at de leder kampen, men altså ... hvor ofte ser vi at en keeper blir utvist for å ta ballen utenfor 16-meteren? Det er enten en pinlig feil av keeper eller en urimelig regeltolkning av dommeren. Kanskje en kombinasjon.

Jeg kom inn i sendingen i det han fikk det røde kortet og så dermed ikke foranledningen, og reprisene har ikke vist så mye av situasjonen, men det så rett og slett ut som han plukket opp en upresis pasning fra en Blink-spiller, og dommer mente tydeligvis at han gjorde det utenfor streken.

Reglene sier vel ikke noe spesifikt om at det er rødt kort? Klart, hvis han med sitt regelbrudd fratar motstander en opplagt målsjanse så er det jo rødt, men her er det jo ingen motspiller som har kontroll på ballen ... så ut fra det jeg kunne se er det et veeeldig strengt rødt kort.

 

---------------------------

Journalist: "Gordon, can we have a quick word please?"

Gordon Strachan: "Velocity"


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340