Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4692

Lagt til: 17 sep 19, 14:28

Opprinnelig postet av Erikk

Poenget mitt var mer at vi rotet bort opprykket hjemme mot drittlag og ikke borte mot de beste lagene i avdelingen. 

Delvis enig. Det er klart at det er mer nærliggende å forvente at vi slår bunnlagene, og det er jo noen åpenbare kamper som irriterer mer enn andre:

  • Vidar hjemme, ikke påskrudd fra start og spiller 2-2 mot et lag vi burde slått greit.
  • Brattvåg borte: En voldsom sjansesløsing og to anledninger av ukonsentrert forsvarsspill førte til et unødvendig tap
  • Byåsen hjemme, en 0-0-kamp hvor vi hadde mer enn nok sjanser til at vi burde vunnet.
Samtidig svir Arendal-tapet for min del like mye, selv om jeg på forhånd anså dette som en vanskelig kamp. Det er fordi vi ledet kampen 1-0 og egentlig hadde fått kampen inn i et bra spor. Med unntak av den store sjansen etter et par minutter besto Arendals sjanser av skudd fra distanse, under press, og hodedueller etter innlegg - noe vi hadde overtaket i. Etter 1-0 hadde vi to fete kontringssjanser og det er ingen grunn til å tro at vi ikke ville fått flere med 11 mot 11. Så blir en av midtstopperne våre for het i toppen og går ukontrollert til i en takling. Vi kan mene at det var strengt aldri så mye, men når man takler slik er det alltid en mulighet for rødt kort. Så endrer kampen karakter og vi taper. Jeg føler dette er like bittert som tapet mot Brattvåg.

---------------------------

Journalist: "Gordon, can we have a quick word please?"

Gordon Strachan: "Velocity"


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340