Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4692

Lagt til: 16 sep 19, 20:38

Skal vi ta en titt på de gjenstående kampene? Vi har vel ikke noen tro på at hverken Blink eller Kvik kollapser helt, og troen på at FFK skal vinne resten av kampene er heller ikke sterk, men la oss se på hva vi har igjen.

Runde 21: FFK-Brattvåg, Vidar-Kvik og Blink-Arendal. Her er det trønderne som har den tøffeste kampen. ARendal har kanskje fremdeles et bittelite håp om kvalik, så kanskje de kan stelle til trøbbel for Blink også? Kvik møter et Vidar som har tre poeng opp til trygg plass og nok er desperate. FFK møter laget på plassen foran.

Runde 22: Kvik-Levanger, Vidar-Blink og Hødd-FFK. Her har vel vi i utgangspunktet den verste kampen, Høddvoll er aldri lett.

Runde 23: FFK-Moss, Levanger-Blink og Egersund-Kvik. Denne runden har de andre to klart tøffere kamper enn oss. Håper Moss følger opp den gode vanen og møter overtent til kamp mot FFK slik at de ikke får ut sitt beste. 

Runde 24: Blink-FFK og Kvik-Byåsen. Det skal ekstremt mye til for at vi faktisk er foran Blink før denne kampen, så vi må vinne. Dersom vi faktisk er på skuddhold så bør opptil flere fly til Værnes fylles opp med rødhvite. Kvik vinner selvsagt sin kamp.

Runde 25: FFK-Kvik og Egersund-Blink. Ja, Blink har faktisk en såpass tøff kamp igjen helt på tampen, så hvis det fortsatt er jevnt før denne runden så er det håp. Om Blink er tre foran før denne kampen så blir det vel bare en finale om kvalikplassen mellom oss og Kvik.

Runde 26: Vidar-FFK, Blink-Sola og Kvik-Nardo. Tar for gitt at Blink og Kvik vinner her. I beste fall vil vi dermed beholde den plassen vi har etter runde 25. Den mulige jokeren her er at alle tre potensielt kan ha motstandere som kjemper for å unngå nedrykk, men ut fra tabellsituasjonen per i dag er sannsynligvis Nardo trygge.

For å summere: Ser vi bort fra de innbyrdes kampene vil jeg nå si det gjenstående kampprogrammet er tøffest for Blink med bortekamper mot Levanger og Egersund, samt hjemme mot Arendal. Alle tre lagene skal møte Vidar borte, så her avhenger vel en del av når de evt er klare for 3. divisjon.

Hadde vi vært to poeng bak pr i dag hadde jeg faktisk hatt god tro på dette fortsatt. Nå? Not so much, men håpet kan ingen ta fra meg riktig ennå.

---------------------------

Journalist: "Gordon, can we have a quick word please?"

Gordon Strachan: "Velocity"


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340