Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Ebenfalk2

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 feb 04
Innlegg: 2291

Lagt til: 15 sep 19, 13:28

FFK bør sterkt vurdere å stille i 4-2-3-1 i denne kampen

Stsrte med Åsheim og Borgersen i de dype rollene om ikke Veteli kan spille, da ellers Borgersen strater på benken.

På Høyre back burde Lillebror Borgersen starte om ikke Aukland starter.

Tror Nicolay Solberg kan bli en joker de siste kampene, han har en freidighet som jeg liker, godt skudd og ganske god på hode. Burde starte på Høyre kant, Andreas Hagen, som beveger seg altfor sakte, han blir en offansiv playmaker som ikke blir så sårbar høyt i banen og spilleren rundt han kan ta presisjonen, burde starte bak Tim Nilsen, trenger bakromsløp mer en boksstyrken til Kjelsrud. Drage er opplagt på venstre. Dødball blir avgjørende med forholdene denne kampen skal spilles under. Resten av laget er opplagt. Kjelsrud, Alba og Love er tre fine Jokere å ha på benken. Nøkkelen er kompakt og godt forsvarsspill, få Forsvaret til Arendal ut på løpsduellere og skaffe oss dødballer høyt i banene og sette trykk på de da. Dette er en kamp jeg frykter kommer til å leve til siste slutt. Ett prestisje oppgjør for Arendal dette, mye av sesongen deres vil reddes om de slår oss og ødeleggernoppryksdrømmen vår, og at vi vil bli en atraktiv konkurrent for de neste sesong.

Tipper på 1-3 og full pott på oss kampen avgjøres med Kjelsrud skårer på dødball og vårt tredje mål i det 88 spilleminutt, ellers er blir Solberg 2 målsskårer på ett langskudd og en styring i boks, krysser fingrene for at Kvikk og Blink snubler i dag.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340