Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5407

Lagt til: 15 sep 19, 11:54

Nok en cupfinale med tanke på opprykket. Denne gangen møter et redusert FFK Roger Risholt og Arendal.

Arendal kommer fra en rekke på fem strake tap før de knuste Byåsen 7-2 i forrige runde og sesongen har vel ikke blitt helt som de håpet.

FFK får virkelig bruk for bredden i troppen uten suspenderte Marius Hagen og med både Veteli og Aukland småskadet. Når Mæland og Mattila da fortsatt er skadet bør vi prise oss lykkelig over at vi har så mange sentrale midtbanespillere som vi egentlig har.

I følge rapporter ble Åsheim og Andreas Hagen drillet sentralt på midten på fredag. Kan ikke si at jeg er overvettes begeistret for det, men så mange alternativer har vi ikke. Eneste er Oscar Lopez Borgersen, men han står meg kun 15 minutter spilletid for A-laget. Skeptisk til om han er god nok også. Men har nesten ikke sett han så det er vanskelig å si

Bror Thomas går i så tilfelle inn på høyreback, noe som er helt greit. Han har ikke gjort seg bort der selv om han kanskje ikke er så veldig god offensivt

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340