Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Ebenfalk2

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 feb 04
Innlegg: 2291

Lagt til: 31 aug 19, 19:16

Så klart, bare i denne tråden jeg skrev.

Men det kan jo nevnes at når man skal møte ett formlag, på bortebane, så starter man ikke kampen i en ny formasjon, med to spisser på topp, Åsheim har ikke spilt på midtbanen siden forige sesong, ny spiller på høyre back. 

Synes det er ganske naivt å gjøre det. Skulle heller likt å se ett lag som lå dypere og organisert, som satser på kontring. Egersund er ett lag som skal vinne på hjemmebane, da kommer overgangsmuligheten også. Så man kan jo strengt tatt si at dette var dårlig håndverk. Men så kan man jo se på resultatene fra tidligere også og spørre, hvor mange mål, eller sjanser har FFK klart å produsere etter kontringer.. det tror jeg kan telles på ikk mer en en hånd. Så man har ikke det våpenet heller..

Da burde man kanskje tenke seg at, her gambler vi ikke for mye. Kjøre det vi er vandt til 4-2-3-1 og de spillerene som har levert på de divesre plassene til nå. Vi hadde ett poeng da kampen startet, og dette var ett slurvemål, slurv kommer oftest som ett resultat av usikkerhet. Det burde vi klart å ta med oss hjem også.. 


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340