Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Marthe

Knøttespiller
Ble medlem: 27 sep 14
Innlegg: 60

Lagt til: 20 aug 19, 21:58
Endret: 20 aug 19, 22:02
Endret av: Marthe

Skjønner ikke en meter av denne signeringen.

Spilleren har stort sett vært fast på laget i Larvik. Så går han til Fredrikstad, hvor vi har Håvard, og to solide stoppere. Hvorfor går han fra en klubb i 2. divisjon som fortsatt har cup, og muligheter til å rykke opp, til en annen klubb i 2. divisjon, hvor han har betraktelig større sjans for å ende opp på benken?

At vi signerer litt mer bredde bak kan jeg jo være med på, selv om det jo var uttalt at ny signering ville være en forsterkning, men at spilleren velger dette forstår jeg ikke. Asså, klart, det er sikkert artigere å spille for FFK enn Fram-Larvik, ikke det, men det høres ikke ut som et taktisk godt valg.

Med mindre han faktisk er betraktelig bedre på høyre enn Håvard, og at sistnevnte ikke har infridd forventningene ved omskoleringen, og ønskes erstattet.... kan selvsagt være. Det har jo vært signert 2.divisjonsspillere før som har fungert fantastisk, så for alt jeg vet er dette en god signering. Han får nå i alle fall skryt.

Kanskje Håvard skal fram på midtbane igjen, med Mæland ute i lengre tid?

-M


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340