Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

FlightOfTheRat

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 sep 06
Innlegg: 2223

Lagt til: 13 des 18, 18:06

Opprinnelig postet av foyn

Høgmo jabber vei om kultur; verdier, overgangsvinduer bla bla - samtidig som det hentes spillere som ikke passer inn og det stilles spm tegn med hvor hardt det egentlig trenes..

Er det ikke litt tidilg å konkludere at spillere som ennå ikke har begynt å trene med klubben ikke passer inn? Hva med å la de nye spillere få lov til å komme til klubben, og kanskje spille en treningskamp om ikke annet, før vi begynner å ha meninger om hvor godt de passer inn ? 

En av de feil som har vært gjort i FFK i alt for lang tid, er at man konkluderer for fort. Derunder om nye spillere, som helst skal være en suksess fra første dag. Men nå er ikke det fort nok heller, synes du? Nå skal de vrakes straks de har signert kontrakt...?  

Det siste utspill jeg fanget opp fra Høgmo handlet forøvrig nettopp om å videreføre en kultur med hard trening. Jeg vet ikke hva han ellers "jabber i vei om", eller hvem som stiller spørsmål om treningsintensiteten. Høres mest ut som pølsesnakk i mine ører. 

Jeg vil ellers gi deg rett i at vi har nok pølsesnakk som vi har i Fredrikstad. Hva jeg ikke forstår er hvorfor du tror det finnes en etterspørsel etter mer. 


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340