Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3492

Lagt til: 11 nov 18, 22:47

Å bytte ut mesteparten av laget er jeg helt enig i at blir feil. Slik jeg ser det har vi ballen ofte i mange trekk uten å skape all verdens forann mål. Jeg synes ofte spillet mangler tempo og det virker som de beste lagene har veldig god kontroll mot oss noe vi tydelig har sett på resultatene. Videre mener jeg at mange av de spillerne vi har med rutine og som det er stillt forventinger til ikke har innfridd. Jeg synes også det ser ut som vi mangler lederskikkelser og viser til mange av de viktigste kampene hvor vi har feilet totalt. Mange spillere har utgående kontrakt og slik jeg ser det er det noen av disse som ikke bør få tilbud om fornyelse. Et eksempel kan være Leko som er for lik Nielsen og vi snakker igjen om et tempoproblem. Antagelsen min er også at Leko har en del høyere lønn enn snittet i laget. Jeg ønsker vi kunne fått en ny stopper som passer mye bedre sammen med Nielsen. Når det gjelder Rocy har også han utgående kontrakt og jeg har hatt veldig tro på han, men det har ikke gått hans vei og jeg tenker at det kan være fornuftig om han ikke tilbys ny kontrakt. 


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340