Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4692

Lagt til: 11 nov 18, 19:53

Personlig håper jeg ikke det blir noe særlig endringer i spillerstallen. Jo færre ut/inn jo bedre slik jeg ser det. Dette fordi jeg tror den avgjørende faktoren for at opprykket glapp, var at andre lag var mer samspilte enn oss og en ny runde med utskiftninger ikke vil hjelpe oss - med mindre alle de som kommer inn er klart bedre enn de som eventuelt drar.

Nå som sesongen er slutt er det kanskje tid for å reflektere litt. Jeg liker ikke hvordan Høgmo/Heier prøver å snakke ned betydningen av at opprykket glapp. Jeg er enig med dem i at det er viktig å utvikle kulturen i klubben på alle områder, slik at vi får en klubb som er drevet godt og som ikke preges av store oppturer for penger vi ikke har, fulgt av dype nedturer. Det har vi prøvd. Men det er ikke bedre å bygge klubb i 2. divisjon enn i 1. divisjon! Man får ikke mer arbeidsro bare fordi man er på ett nivå lavere.

Resultatmessig har vi vært ett hakk svakere enn jeg tillot meg å håpe før sesongen. Nedturen Raufoss hadde i høst, i forkant av det interne oppgjøret i september, burde vært nok til at vi snøt dem.for førsteplassen. Bunnivået vårt har vært lavt og det viste seg dessverre i  avgjørende kamper. Toppkampene mot Raufoss og Elverum i vårsesongen var begge av typen "en god omgang og en krisedårlig", og i tilsvarende kamper på høsten var tre av fire omganger elendige. Jeg hadde trodd at en trener med doktorgrad i prestasjonskultur skulle klare å få laget til å prestere nærmere sitt toppnivå i viktige kamper ...

Til tross for dette: Jeg har faktisk tro på at vi klarer det neste år. Mange av spillerne våre holder greit OBOS-nivå. Unngår vi store utskiftninger og er på fra første serierunde, så bør vi være opprykksfavoritter.

---------------------------

Journalist: "Gordon, can we have a quick word please?"

Gordon Strachan: "Velocity"


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340