Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

FlightOfTheRat

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 sep 06
Innlegg: 2223

Lagt til: 10 nov 18, 21:52

Enig i at det er grunn til optimisme foran neste sesong. Høgmo har gjort en god jobb med laget allerede første sesong. Det er lov å forvente at de gode fremganger fortsetter, selv om det ikke ble umiddelbar suksess. Det viktige er at spillere og klubb styrkes fra bunnen. Målet er å få FFK tilbake til Eliteserien, og da er det ikke nok med et par kjappe triks, det må gjøres en grundig jobb. Det har jeg inntrykk av at Høgmo gjør. Neste år bør det bli bedre resultater av det hardere treningsregimet, og etter halvannet år og tre overgangsvinduer bør Høgmo ha oppnådd vesentlig mer enn hva som som var rimelig å forvente første sesong. 

Det er selvsagt skuffende å miste opprykket når man er så nær, men fortsetter man den gode innsatsen så tror jeg dette går veien. 

Skulle man derimot feile med opprykk også neste år, vil jeg nok bli vesentlig mer skuffet enn jeg ble nå. Det skal det være lov å mene. Umiddelbar suksess forventes ikke, men fortsatte fremganger kan forventes. 


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340