Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Asgeir

Landslagsspiller

Ble medlem: 20 mai 04
Innlegg: 1048

Lagt til: 02 nov 18, 12:05

Opprinnelig postet av FlightOfTheRat

Kan det tenkes at problemet med Aalbu er at hans rolle som oppspillspunkt blir for forutsigbar? Han er vel heller ikke noen utpreget kantspiller. Kanskje best å ha ham på benken, så han eventuelt kan komme inn og bidra til variasjoner i angrepsspillet når motstander begynner å bli trette og ikke helt henger med? 

Håper ellers å se Veteli fram i angrepet igjen. Han er vel også mer effektiv der enn ute på kanten. 

Jeg tenker at det hadde vært fint å starte kampen som vi slutta mot Alta, jeg...

Jeg må si at jeg syns Chaib og Anas på banen gir mye mer framdrift og sjanser enn med Aalbu, altså.

Getz spilte meget godt, dessuten, så jeg tror om det blir Ludvig eller Getz spiller liten rolle.

Jeg er spent på taktikken til Høgmo. Har vi noen gang beherska det kyniske defensive spillet? Nei. Liker vi å se på det kyniske defensive spillet? Nei. Bør vi gå ut med kynisk defensivt spill mo KFUM? NEI!


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340