Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4692

Lagt til: 27 okt 18, 08:33

Dersom motstander blir Kåffa vil de vel helst ha hjemmekampen søndag klokken 13, slik at de kan kombinere kamp og kirkekaffe.

Vil helst ikke møte Hødd. En sur, mørk og regnfull bortekamp i forblåste Ulsteinvik er ikke noe å trakte etter, dessuten tror jeg Hødd er den vanskeligste motstanderen mtp sportslig nivå også. Skjønt .. de har jo ikke klart å riste av seg Egersund og Kåffa.

Jeg er også veldig usikker på hvordan nivået på de to Postnord-avdelingene har vært i forhold til hverandre. Vår avdeling har klart flest lag som har vært oppe i 1. divisjon de siste årene (oss selv, Raufoss, Elverum, Alta, Bærum, Asker, Nybergsund), men det er ingen garanti for kvalitet.

Er spent på om Høgmo kjører sterkest mulig lag i dag, eller om han velger å prøve ut de som har spilt lite for å se hvilke alternativer han har. Siden det er en uke til første kvalik-kamp er vel ikke slitasje noe argument i laguttaket, men det som er sikkert er at spillere med småskader kommer ikke til å spille i dag.

---------------------------

Journalist: "Gordon, can we have a quick word please?"

Gordon Strachan: "Velocity"


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340