Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5416

Lagt til: 04 mai 18, 21:02

Opprinnelig postet av Sandaker

Ja vi stiller med 10 mann. Det burde Være nok.Cool

Hehe... Du er så lite glad i Nilsen at du heller vil stille med 10 mann enn med han? Tongue out

Blir morro med Stian Johnsen tilbake på stadion. Hadde vært morro med et par "Spell på han Stian" rop også, til ære for Bøsen.

Viitikko, Rekdal og Farah er ute mot Mjølner. Lekaj måtte gå av med skade mot Odd, men ettersom vi ikke har hørt noe mer regner jeg med han er klar. Det samme med Veteli som fikk en del minutter på onsdag.

Falk Larsen gjør en god jobb defensivt, men føler det blir for tynt framover med han som spiss. Ville kanskje funket bedre på midten. Hvis Falk Larsen skal ned på midten er det nok mest aktuelt på høyrekant ettersom jeg regner med at Veteli skal spille sentralt. Da blir det Rocky eller Chaib på venstre i tilfelle men begge disse er nok også best på høyre side... Litt vanskelig uttak dette synes jeg.

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340