Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Ebenfalk2

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 feb 04
Innlegg: 2291

Lagt til: 18 nov 17, 22:49

Vi vil fortsatt møte lag som ønsker å vise seg frem og å komme til Fredrikstad stadion, som for de vil være ett enda større høydepunkt i Post-Nord ligaen enn i Obos. Ser det blir uttalt ambisjoner om å rykke opp igjen så fort som mulig, bra det. Men med den "kvaliteten" klubben besitter idag så tror jeg jobben med å sikkre ett opprykk blir minst like vanskelig som å unngå årets nedrykk. Fordelene vi har med oss er at vi bør kunne ha gode muligheter til å konkurere om interesante spillere, om man er tidlig ute med følere på disse. 

Post-Nord ligaen består av flere lag som er gode nok for Obos, som har rutinerte organisajsoner for dette nivået. Det har ikke vi! Så neste sesong kan fort bli en gull eller granbar sesong. Noe man bør ta med seg på dette nivået er gode gamle godfot teorien, og å være best på alt som er gratis, da vil pengene som satses kunne brukes der det virkelig trengs, på å utvikle sportslig organisasjon.

På spillerfronten så må det hentes spillere fra østlandsområde som har jobb, eller studerer ved siden av som ønsker å få sjansen til å lykkes i FFK, som vet at med ett opprykk så kan drømmen om en profftilværelse komme dersom man rykker opp. Så håper at Heier har god oversikt over de spillerne, det er her nivået bør være. Å ha fulltidsbetalte proffspillere nå tror jeg blir vanskelig mtp langtidssatsningen og interne konkuranse. 

Egenutvikling, speiding og samarbeid med lokale klubber for å heve nivået på lokalfotballen tror jeg er en nøkkel.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340