Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4692

Lagt til: 18 okt 17, 12:07

Alt å hevne. 

Etter tap mot to formsterke motstandere i de to siste (Kisa og Mjøndalen) møter FFK nå et Ranheim-lag som har sin sedvanlige formsvikt. Fem kamper uten seier og i går ble det et nytt tap, denne gang 2-4 i Kristiansand, hvor de riktignok ledet 2-0. Deres første målscorer, Andreas Rye, gikk for øvrig ut med skade før pause.

Når denne kampen spilles er resten av runden allerede ferdig, og i verste fall ligger vi sist. I beste fall har selvsagt alle lagene rundt oss tapt (med ett unntak, Åsane og Tromsdalen møtes) slik at vi får mulighet til å distansere Elverum og Arendal, og knappe innpå Åsane, Tromsdalen eller begge to.

Veteli fikk vel gult mot Mjøndalen, men han sto vel over kampen før nettopp pga gule kort, så han er klar til denne? 

Tirsdagskamp var ikke noen vinneroppskrift sist. Det var lite folk og virkelig dødt på tribunen, inkludert PH-feltet. Hvis sistnevnte skyldes en form for "fotball skal spilles i helgen"-kampanje så vær så snill, la det ligge, møt opp, laget trenger dere. Dra de ropene dere får med langsidene på. Går det ikke med en gang, prøv igjen. Jeg lover i hvert fall å svare så lenge jeg har stemme til det.

---------------------------

Journalist: "Gordon, can we have a quick word please?"

Gordon Strachan: "Velocity"


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340