Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4679

Lagt til: 21 sep 17, 21:05

Ny kamp, nye muligheter, og mulighet til for første gang på flere måneder å komme seg vekk fra den usunne 14. plassen. Kongsvinger ligger ett fattig poeng foran oss, dermed vil seier føre oss forbi dem.

Som de fleste sikkert husker endte hjemmekampen 1-1, dette var i den gode perioden før ferien, da vi kanskje trodde at vi skulle komme oss vekk fra bunnstriden. Så kom sommerpausen og momentumet var borte.

Kongsvinger har ikke vunnet på fire kamper nå, men disse fire inkluderer to tøffe borteturer til Trøndelag og en hjemmekamp mot Bodø/Glimt. Resultatene i de fire kampene er faktisk svært like våre egne resultater i de tilsvarende kampene ... tap 0-1 mot Glimt og Ranheim, uavgjort hjemme mot Strømmen og tap borte mot Levanger med 2-1 (vi røk jo 3-1 der).

Siden jeg tror på doktrinen om å ikke endre på et lag som vinner, synes jeg vi skal starte med de samme 11 som mot Start dersom alle 11 er skadefrie og i god form.

---------------------------

Journalist: "Gordon, can we have a quick word please?"

Gordon Strachan: "Velocity"


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f