Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

madcow

A-lagspiller

Ble medlem: 28 aug 06
Innlegg: 535

Lagt til: 25 jun 17, 19:53
Endret: 25 jun 17, 19:55
Endret av: madcow

Vi kan være så misfornøyde vi bare vil (jeg er subjektivt ganske misfornøyd med kampen)...
men på den annen side så er uavgjort på bortebane helt ok. Spesielt med et lag som vi er nå. Det er lenge mellom seierne (1 av 14).

Det som ser ganske tydelig ut her er at vi møter et Åsane som vil vinne kampen. De kjemper for hver ball, og som nevnt over her av tynter, hadde jeg ikke visst bedre så skulle man tro de var flere spillere på banen. Jeg synes det å parkere bussen allerede ved 60 minutter er oppskrift på å tape en kamp når man ikke er bedre. Samtidig så spiller vi jo ikke underholdende fotball akkurat nå, så jeg tenker (på tross av mitt subjektive syn på det) at jeg objektivt sett får være fornøyd med 1 poeng.

Overgangsvinduet her er vel det mest avgjørende for fremtiden vår. Det kan virkelig ikke fortsette som det her.
Fortsetter det lite underholdende spillet så er det ingen på tribunen og vi er nede i 2. eller 3. divisjon raskt.

edit: Kan vi være så snill å innføre bøter for å bare måke bort ballen? Den lander i 80% av tilfellene i beina til motstander som bare peiser på med nytt angrep igjen.

---------------------------

"Nomen mihi Legio est, quia multi sumus."

- FFK / LFC / Østsiden -


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f