Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Fredd

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 1206

Lagt til: 04 jun 17, 20:57

Jeg mener at styret til enhver tid har brukt alt for god tid. (Delvis sammen med nye trenere)

De siste årene har de fortalt at de ikke vil forhaste seg ved sesongslutt. At de skal bruke tid på å finne riktig trener.

Trenerene som har blitt ansatt har nok ikke hatt den kapasiteten/oversikten over spillerlogistikken som styret har antatt. Det tar ufattelig mange timer for å finne riktig spiller. Den skal ikke bare passe i spillersystemet, men også passe inn i gruppa på det sosiale og mentale plan. 

Nye spillere har kommet til alt for sent. Mulig pga punktet over at det tar forferdelig lang tid å finne riktig typer. Det har som regel endt med at nye spillere blir hentet inn mot slutten av overgangsvinduet. Det holder ikke å trener sammen med laget et par uker for å knytte de relasjonene på banen som kreves i Obos. Dette i tilegg til at spillerne som blir lånt inn ser ut til å ikke bry seg nevneverdig om laget rykker ned eller ikke. De forsvinner jo uansett etter sesongen. 

Det tar fryktelig lang tid å bygge opp en lagmoral. Det tar mange år med samme gjengen, og det skal ikke mer enn en person til for å ødelegge mye av lagmoralen. (Snakker av erfaring) 

Nå kjenner jeg meg egentlig bare helt tom. Det beste hadde vært etter min mening å beholde Loberto og heller bygge opp et lag på nytt over flere år. Men spørsmålet er om vi eksisterer neste år mtp økonomi. 

---------------------------

Fredd


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f