Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5387

Lagt til: 26 mai 17, 15:57

Opprinnelig postet av Sarpingen

Rey spør hva jeg mener med at dere må starte på nytt. Jeg skal forsøke å være mer presis. Her uttaler jeg meg selvfølgelig på litt sviktende kunnskapsgrunnlag, men jeg lurer på hvorfor FFK er nødt til å ha utgifter på 30 millioner. Er det ikke mulig å stable en ok tropp på beina for en langt billigere penge? Det virker jo som om innteksstrømmen er såpass god at da ville man faktisk drevet med bukbare overskudd, og på den måten bygd egenkapital.

Nå skal ikke jeg være veldig bastant, men jeg mener at budsjettet rundt A-laget er ca 15 millioner

Ser av budsjettet at lønnskostnader i klubben utgjør rett over 18 millioner. I tillegg har vi en megapost på 8 millioner som dekker "andre driftskostnader". Stadionutgiftene utgjør med andre ord fortsatt en grei del av totalen. Så vidt jeg har skjønt så betaler vi fortsatt betydlig mer enn S08 gjør litt lengre nord. Stadionutgiftene vil dessverre ikke bli mindre hvis vi rykker ned. Det vil derimot inntektene og derfor ser jeg på det som nærmest kroken på døra hvis vi rykker ned.

Inntektsstrømmen er jo heller ikke veldig god for tiden, noe som er tydelig på at Terje Høili måtte gå inn som hovedsponsor fordi vi ikke klarte å få tak i noen annen.

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f