Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Ebenfalk2

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 feb 04
Innlegg: 2291

Lagt til: 25 mai 17, 23:49
Endret: 25 mai 17, 23:54
Endret av: Ebenfalk2

Ett konkret trekk er å begynne å dyrke vinnerene, slik at resten har noe å strekke seg etter. Bruk utelukkende de spilleren som takler presset og ha fortrolighet til de. Tror mye forandrer seg med Sanel tilbake på banen, han tør å være tøff i trynet. Bare synd han ikke er kaptein, da hadde han ikke fått så mange gule kort for krangling med dommeren. Helt ærlig så ser jeg ingen ting i Skagestad som forteller meg at han bør være kaptein. Fortsett i en formasjon som spillerne er komfortable med, rendyrk en 11 som får spille fast, for trygghetens skyld. Skap konkurranse med høy tempereatur på trening, alle bør ikke være kompiser på laget, man er konkurenter også.. Utover dette har jeg de siste årene ytret mine meninger om hvordan FFK kan utvikle seg uten at jeg gidder å skrive om det igjen, men det positive er at de tankene jeg har delt har de siste dagene blitt skrevet om i f-b, både om å få inn folk som har hatt lang fartstid i klubben fra før til å være i miljøet, og om hvorfor det er så viktig med spillere som gir f... i omgivelsene. Utover det så synes jeg Heier fremstår som en bra fotballmann, selv om han er litt ung, og Styreleder og Sportsutvalgets leder virker som helt på trynet iht å utvikle klubb.. dessverre..


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f