Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

ey1984

A-lagspiller
Ble medlem: 05 apr 10
Innlegg: 260

Lagt til: 16 mai 17, 20:37

Det er smått utrolig at vi ikke vinner i dag. Fra Jervmålet og ut har vi ballen hele tiden, og greier også å omsette ballinnehav i sjanser. Flo og Sanel løper som helter på topp og utnytter (og skaper) et usikkert Jervforsvar. Dommeravgjørelsene i første så helt merkelig ut for meg, men sånn er det nå bare. Det er ekstremt tydelig hvordan spillerne ut i første omgang får tro på egne ferdigheter, og plutselig vinner vi alle 50/50-dueller, de vi alltid pleier å tape. Westgaard tør å utfordre, Jarkko og Nuhu har kontroll på hver sin side, og jeg er enig med deg Rey, i dag er Sanel bunnsolid, banens beste i min bok. Legger ned en enorm innsats på topp. 

Den store forskjellen sammenlignet med tidligere hvor vi har hatt mye ballinnehav, var at i dag kontrollerte vi kampen. Ludde trenger fremdeles litt kamptrening før han er ordentlig i form igjen, men fremdeles gjør samtlige en veldig god kamp. Det eneste jeg ikke skjønner er hvorfor Loberto ikke setter inn Brix offensivt tidligere, da 70 minutter var gått var mange spillere tydelig veldig slitne.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f