Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

madcow

A-lagspiller

Ble medlem: 28 aug 06
Innlegg: 534

Lagt til: 27 sep 16, 21:05
Endret: 27 sep 16, 21:07
Endret av: madcow

@arildoaim: Mener de sa at det var strekk i leggen eller noe slikt på TV2.

Synes vel ikke nødvendigvis at dommeren var det store problemet her. Det var vel heller det at nesten enhver involvering av ball som vi hadde i andre omgang virket å være preget av å bli kvitt ballen.

Etter første scoringen så så det ut som vi lå under mot et overlegent lag på måten vi spilte på. Man forsøkte å få en fot inn bare for å ha vært nær ballen, uten at det virket å være en plan bak det. Virker i stor grad stresset av situasjonen og uten evnen til å roe ned spillet og legge en plan for å hente seg inn igjen. Sandefjord klart best i andre omgang, og vi ser tydelig at det er en grunn til at de ligger over oss på tabellen.

Førsteomgangen var noe helt annet enn dette, det er synd at vi mister så mye av det gode spillet i andre omgang.

Vil strekke meg til å si at det som oppstod rundt den andre scoringen er rimelig oppsummerende for andre omgang. Enkelt og greit, for mye klabb og babb.. 

 

Uansett så vil jeg ikke svartmale dette helt. Førsteomgang var underholdende og mye godt spill. Flere av de så går det fint. Dette er også første tapet som Mons Ivar har hatt etter at han tok over skuta, og det må strengt tatt være lov.. 

På tide å se fremover til hjemmekampen mot Ranheim (som da blir uten Brice Wembangomo etter hans 3. gule kort).

---------------------------

"Nomen mihi Legio est, quia multi sumus."

- FFK / LFC / Østsiden -


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f