Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

b-tribunesliter

A-lagspiller
Ble medlem: 19 okt 04
Innlegg: 273

Lagt til: 26 aug 16, 12:48

Opprinnelig postet av Rey

Opprinnelig postet av alestr1

På det første målet i kampen ser det på opptaket ut som at Åsane-spillerne får fritt spillerom bak vår firer, men jeg tror Straith(?) fikk en saftig dytt i ryggen i duellen i forkant. Flere som så den situasjonen? Mulig det var en "ren duell". Publikum rundt meg var iallefall ikke helt fornøyd. Satt på kortsiden bak målet i den situasjonen, så mener jeg hadde bra sikt derfra.

Har sett den situasjonen igjen og jeg føler ikke det er noe galt i forhold til duellen med Straith? Men det er svakt av N'Diaye å slippe spilleren sin. Det er der målet kommer.

Adam Straith får en knallhard dytt med Åsane spilleren sin venstre arm - soleklart frispark! Men dette ser man ikke så lett på videoen i ettertid, men det var slik det var. Og Adam er en for snill gutt og klager ikke, kun litt oppgitthet med armene.....

Men.... N'Daje og oppfølgingen av sin spiller som scorer er virkelig ILLE! Det samme ser man på scoringen Kongsvinger fikk på vårparten, en N'Daje totalt "AV" i defensiv markering. Håper Mjelde prater med ham om slik holdning i eget forsvar. !!!

 

 


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f