Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4679

Lagt til: 21 aug 16, 19:51

Opprinnelig postet av Erikk

Jeg synes innsatsen som ble vist i 2. omgang var veldig bra og at dømmingen ødela. Straffe, utvisning og annulert mål. Fullt mulig vi skulle hatt straffe også iht flere tvilstilfeller. Når Kåffa scoret for 2. gang helt på tampen var det tungt. Jubelen når vi likevel kom tilbake var absolutt stor. Sterkt vil jeg si å komme tilbake når man kjemper mot både motspillere og dommer.

Tja, den eneste av de tre situasjonene jeg mener er direkte feil er straffesparket. Avblåsninger for slikt hører hjemme i kurvball. Annulleringen av målet skulle vi gjerne vært foruten, men det er dessverre nokså vanlig at det blåses på sånt.

Nå så jeg ikke situasjonen hvor Brice fikk sitt andre gule særlig godt (satt på langsiden), men flere rundt meg så ut til å mene det var riktig dømt. Men om det blir snakk om å kjølhale dommeren lar jeg ikke tvilen komme ham til gode Tongue out

Ellers går de andre resultatene i 1. divisjon den veien at det jevner seg ytterligere til i bunnen. Ull/Kisa slår Åsane går forbi oss, og Raufoss slår Hødd. I tillegg taper Ranheim slik at de nå bare er tre poeng over streken ... med andre ord sørger denne runden for at Hødd og Ranheim igjen er med i nedrykksstriden. Jo flere vi er sammen ...

---------------------------

Journalist: "Gordon, can we have a quick word please?"

Gordon Strachan: "Velocity"


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f