Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4679

Lagt til: 29 jun 16, 09:13

Irland klarte det ikke, men kan Island gjøre det? Rett nok er Frankrike en kvassere motstander enn et etterhvert nokså tamt og fantasiløst England,

Kvartfinalene står for døren.

Polen-Portugal: Her holder jeg med Polen av tre grunner. 1: De nydelige draktene til Polen. 2. Generelt lite til overs for det portugisiske landslaget. 3. Ronaldos uttalelser om Island. Særlig etter den urkjipe kampen portugiserne selv spilte mot Kroatia ville det vært en smakfull skjebnens ironi om Portugal ikke kom lenger i EM enn det laget deres store stjerne rakket ned på etter åpningskampen.

Tyskland-Italia: Har vel ikke kommet godt overens siden Mussolini ble styrtet og italienerne skiftet side i 1943. To av de beste gjenværende lagene, tipper vi får se et sjakkspill av en kamp, neppe grusomt mange sjanser. Håper på tyskerne da jeg jevnt over synes de spiller mer underholdende.

Wales-Belgia: Har ingen spesielle følelser for noen av dem, så jeg håper (og tror) Belgia vinner, da de nok har mer å by på spillemessig. Wales er et enmannsshow.

Frankrike - Island: Her håper jeg jeg har hele Gamle Furbitt med meg når jeg sier et høylydt klapp-HOOH! .... klapp - HOOH! og heia Island. Frankrike har selvsagt mer å by på av individuelle ferdigheter og alt det der, men når våre nordiske venner, fra øya med flere vulkaner enn fotballspillere (iflg Gary Lineker), er i en kvartfinale, da er det naturstridig å holde med de arrogante froskelårspiserne. HEIA ISLAND!

---------------------------

Journalist: "Gordon, can we have a quick word please?"

Gordon Strachan: "Velocity"


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f