Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

suggas

Juniorspiller

Ble medlem: 23 aug 09
Innlegg: 79

Lagt til: 17 jun 16, 17:32

Geir Bakken har hatt sin siste dag på FFK-kontore

Publisert:17. juni 2016, kl. 16:53

FFKs daglige leder Geir Bakken skulle jobbe frem til 1. august. Fredag gikk han ut i ferie - og kommer ikke tilbake.

 
 

Hele administrasjonen og spillergruppen skal ha blitt informert om den vesentlige endringen fredag. Og fredag ettermiddag bekrefter Bakken selv at han har hatt sin siste arbeidsdag i FFK.

- Jeg informerte styret om endringen torsdag kveld, sier Bakken til FB.

Lørdag reiser han til Spania med familien på 14 dagers ferie.

Endringen kommer overraskende. Det har nemlig hele tiden vært meningen at han skulle jobbe som daglig leder frem til 1. august, eventuelt med noen ukers ferie. Nå, på en dags varsel, har han altså hatt sin siste arbeidsdag på kontoret.

- Hva er bakgrunnen for at du nå slutter tidligere enn planlagt?

- Jeg ønsker ikke si så mye mer enn at planene er endret. Jeg hadde masse ferie tilgode, og den ferien har jeg nå valgt å ta ut. Jeg vil være tilgjengelig for styret i juli, men jeg kommer ikke tilbake til kontoret. Jeg hadde min siste arbeidsdag på Stadion fredag, sier Bakken, som ikke vil si mer om saken.

Bakken er formelt ansatt i FFK til 1. august, men tar altså ut ferie frem til det. 

Klubbleder Arne Erik Olsen bekrefter at Bakken nå tar ut ferie - og ikke returnerer til kontoret.

- Betyr det at Christian Berg tar over som daglig leder umiddelbart?

- Nei, han er fortsatt under opplæring og skal ta over 1. august.

- Hvem skal da gjøre daglig leder-oppgavene?

- Bakken har rapport til meg, så det blir da styret, sier Olsen.

 
 

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f