Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4679

Lagt til: 13 jun 16, 09:46

Opprinnelig postet av kanogvetalt

At det blir bråk der det er engelske tilhengere er ikke noe nytt. Vi snakker om noen få som ødelegger, osv.

Men massiv pipekonsert mot Russlands nasjonalsang, fra den engelske delen av tribunen,  er drøyt. 

Det er stygt, men jeg synes nå det er en bagatell sammenlignet med organisert storming av en tribuneseksjon full av "vanlige" fans. Tror nok dessuten pipingen hadde sammenheng med scenene i sentrum tidligere på dagen, hvor noen russere hadde gått rimelig brutalt til verks.

Det var ikke vanlige feststemte russere heller som sto for det, men trente slåsskjemper som tydeligvis har reist til Frankrike ens ærend for å bråke. Fulle engelskmenn er enkle å trekke opp, desto mer gøy for de som først og fremst ville slåss.

Dessverre var ikke dette bråket det siste heller, det var noe gruff i Lille i forkant av Tyskland-Ukraina også. Det virker som hooligans fra rundt om i Europa har tenkt at politiet i Frankrike er opptatt med å se etter terrorister, så da får de nevnte hooligans mer spillerom.

Over til fotballen: Det har ikke vært målrike kamper hittil, men det har blitt scoret noen riktig fine mål. Foreløpig med Payets seiersmål for Frankrike i åpningskampen som det finesete.

Ingen skikkelige skrell-resultater så langt. Jeg håper den første kommer i morgen når Portugal skal møte Island Cool

---------------------------

Journalist: "Gordon, can we have a quick word please?"

Gordon Strachan: "Velocity"


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f