Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Asgeir

Landslagsspiller

Ble medlem: 20 mai 04
Innlegg: 1048

Lagt til: 06 mai 16, 10:57

Opprinnelig postet av tynter

nå når vi har sett hva en tulling med fløyte kan gjøre, håper jeg at noen reagerer neste gang.

Vi er i og for seg godt vant med tullinger med fløyter på stadion, men dette tok kaka, vil jeg si.

Han andre med fløtyta var heller ikke god, og klarte overhodet ikke å signalisere en konsekvent linje fra start, og det var vel derfor det utarta seg litt og.

Jeg får mark av dommere som overser etterslengere, men gir gult for at noen puffer ballen noen meter fra seg. Den typen dømming kunne like godt mor mi gjort...

Jeg fatter ikke hvorfor ikke forbundet instruerer sine dommere i å la de som kan spille fotball få lov til å spille fotball. Dette er noe som FFK taper på i hver jævla runde. Dommern tillater nesten alt i destruktivt spill, og for å opprettholde "balanse" blir det hauger og lass av "pirking" på FFK.

Er ikke rart det blir mye kriging i norsk fotball når dommerne ikke blåser frispark til tross for armbruk, dytting, etterslengere og trøyeholding. Det er disse tingene som burde vært slått ned på, og det er disse tingene som ville på sikt gjøre at norsk fotball ville utvikle seg. Denne typen spill blir nemlig ikke akseptert noe annet sted i verden.

 


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f