Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

thh

Knøttespiller
Ble medlem: 07 mai 08
Innlegg: 46

Lagt til: 03 mai 16, 15:43

Når det gjelder 08 var vel serieåpningen også svært dårlig, de vant heller ikke før 6. serieomgang,og hadde ikke skåret mer enn ett mål. Det var også der negative ytringer mener jeg å kunne lese. 

Så håpet er at det også snur for FFK i neste seriekamp. Jeg ser at FFK har hatt mye stang ut og har vært mye uheldige.Som alltid har de også nå hatt dommeravgjørelser imot. Jeg har sett alle kampene, til og med i repriser og der er fler eksempler på det

F.eks. dommeren i kampen mot Sandefjord var veldig pirkete, tok alt , minste nærkontakt---frispark. Dette gjalt begge lag.

Untatt når FFKs h.ving ble rendt ned innefor 16 m, som var et klart frispark- vinket han spillet videre i den formening at dette var ingenting. Feigt og forferdelig urettferdig.SKANDALØS DØMMING SPØR DU MEG.

Vel dette vet vi vil snu og forventningene vil etterhvert bli som forventet med en kvalikkplass og da kan alt skje.

Forøvrig kan man ikke sammenligne 08s 17 nyinvesteringer med FFKs nye mannskap. 08 valgte på en høyere hylle enn FFK, pga spillersalg (mer penger) og Tippelige kontra OBOSliga.

---------------------------

theiv


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f