Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

b-tribunesliter

A-lagspiller
Ble medlem: 19 okt 04
Innlegg: 273

Lagt til: 03 mai 16, 00:36
Endret: 03 mai 16, 00:37
Endret av: b-tribunesliter

Faktum: Vi er altså nå så langt nede som det er mulig å komme i forhold til uinnfridde forventninger over flere år.

FFK spilte sist en jevn kamp mot Sandefjord, en typisk uavgjortkamp som vi ikke var i nærheten i å avgjøre til vår fordel. MEN; tapet skyldes ikke at Sandefjord har mange muligheter. Nei, de utnytter den ubesluttsomhet som råder i FFK's rekker for tiden, der vi til tross for nok folk i og rundt "16" ikke er nok "PÅ" når deres ene sjansen kommer!

Det positive etter å ha sett i krystallkulen: Vi skal til 4 runde i NM, etter å ha slått ut Sarp 08 etter straffespark konkrranse. Vi trenger bare å ta ut noe mer guts for å skrive historie denne kvelden, OG; vi skal altså ikke møte Juventus, langt derifra...

SmileHvordan ? FFK kjører ultradefensiv taktikk, og gjør kampen så utrolig kjedelig for deg og meg at vi får lyst til å gå i første pause. Men det gjør vi ikke, og vi piper heller ikke laget vårt ut slik vi ofte gjør denne kvelden. Fordi at vi vet at dette er eneste måten vi kan komme videre på i NM til torsdag, skikkelig Sogndal borte-taktikk i 120 minutter mot et bedre lag.

Lagoppstilling:

                      Per Morten

      Magne S - Sansara/Strait - Tønne

 Åsheim-Karoliussen-Westgaard-Aalbu-Badr 

                      Kapidzic

Brix og Ndaje får komme inn når de andre har løpt seg tomme, må nok opp et par hakk de der for å fortjene en plass på laget .

Filip Westgaard setter inn avgjørende straffe, Per Morten Kristiansen kveldens mann! GLEDER MEG ALT Smile

 


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f