Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4679

Lagt til: 29 mar 16, 12:29

Hurra! Endelig klart for ny sesong. I år blir det opprykk! Eller ...?

Vi starter altså med laget som både i vår- og høstsesongen i fjor ble et tegn på det som skulle komme. Vårsesongens forsmedelige 2-2 i en kamp hvor FFK var klart best fram til 2-1-målet kom, var en nedtur. Etter to i og for seg greie U mot Brann og Hødd skulle vi vise de nyopprykkede fra Nord-Trøndelag hvor skapet skulle stå. Og gjorde det, i 80 minutter, før det gikk skeis. Sommersesongen sluttet egentlig ganske bra, med tre kjappe seire, før høstsesongen startet med tur til Moan Idrettspark. Der gikk alt galt fra starten, to drittmål ble sluppet inn tidlig og vi ble ett av mange lag som gikk på en stygg smell på denne banen.

Så gikk det likevel ikke bedre med Levanger enn at også de var i nedrykksstriden til sesongens siste dag, hvor de banket opprykksklare Sogndal og endte på niende plass.

Før årets sesong er spørsmålet, kan nordtrønderne følge opp noe som tross alt må kunne kalles en over forventet god første sesong på dette nivået, eller var de gode resultatene en følge av en entusiasme som det blir vanskelig å gjenskape?

FFK har en god del nye spillere, som ut fra hva jeg så mot Sarp 08 har en del å gå på når det gjelder samspill. Hvordan det vil fungere når det blir alvor gjenstår å se. Men uansett: FFK har mye å revansjere etter forrige sesong. Både mot dagens motstander og generelt for sesongen.

Er det noen flere enn meg som gleder seg til søndag? Cool

---------------------------

Journalist: "Gordon, can we have a quick word please?"

Gordon Strachan: "Velocity"


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f