Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

solano2

Landslagsspiller
Ble medlem: 30 mar 07
Innlegg: 1217

Lagt til: 20 nov 15, 17:40

– Jan Halvor Halvorsen (52) vet hvilke knapper han skal trykke på for å få frem det beste i sine spillere. Absolutt en trener som vil kunne passe inn i FFK.

Det sier Christian Berg (37) – FFK-spilleren som nylig la opp. Han spilte under den hyperaktuelle FFK-treneren i 2013 i Bodø/Glimt.

– Vi rykket opp fra 1. divisjon til Tippeligaen med god margin, samt røk ut i kvartfinalen i NM etter straffer mot Haugesund, sier Berg.

En klar filosofi

– Hvilke kvaliteter har Halvorsen som trener?

– For det første har han en klar filosofi. Han er dyktig til å få spillerne til å forstå spillestilen og ikke minst utfordre den. Alle spillerne på banen vet hva de skal gjøre til enhver tid, fortsetter Berg.

Veldig strukturert

– Så du mener FFK gjør et kupp om de klarer å komme til enighet?

– Ja. Han er kjent for å være veldig strukturert og profesjonell til alt han foretar seg. Det gjelder også utenfor banen. Med Halvorsen i FFK blir det ingen tilfeldige løsninger, sier Berg som rangerer gamletreneren som et av landets beste.

– Hvis jeg ikke tar helt feil så har han rykket opp i Tippeligaen med tre klubber. Det vil ikke forundre meg om han også klare det med FFK også.

Takker Halvorsen

I Bodø/Glimt kan Halvorsen reise sørover med hevet hode. Styreleder Mads Torrissen og direktør i klubben, Bjørn-Tore Hansen gir på klubbens hjemmeside tydelig inntrykk for hvor fornøyde de har vært med den jobben han har gjort i tre år.

-V i vil takke Jan Halvor med den formidable innsatsen han har gjort på reisen vår for å bli et stabilt tippeligalag sier Torrissen og Hansen.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f