Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

FlightOfTheRat

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 sep 06
Innlegg: 2223

Lagt til: 02 okt 15, 00:03

Aller først må jeg få lov til å gratulere FFK med valget av trener Arne Erlandsen, og si at uansett hva som skjer i serieavslutningen så håper jeg aller mest at FFK lykkes med å få Erlandsen til å forlenge sin kontrakt. 

Gjør han det er jeg overbevist om at FFK ganske snart spiller i Tippeligaen igjen. 

Opprinnelig postet av kanogvetalt

Tror nok plassen er så godt som sikret, og da er jeg redd det vil skorte på motivasjonen de siste kampene med en trener og flere spillere på utgående kontrakter. 

Jo, hvis Erlandsen inntar den holdning, straks plassen måtte være endelig sikret, at han sier seg tilfreds og bare surfer i mål, vel vitende at han har gjort det han ble bedt om... 

Det kan tenkes, Men i så fall har jeg tatt feil av Arne Erlandsen. For jeg tror han er en trener som holder strengt fokus på en kamp av gangen, og nekter å se på tabellen før siste serierunde er spilt. Spillere som viser tegn på motivasjonssvikt tror jeg gangske enkelt ikke får mye spilletid. De vil ikke styrke sitt kandidatur overfor andre interesserte klubber på den måten heller. 

Enn så lenge er uansett alt åpent. Med seier i alle gjenstående kamper denne sesongen, samt en liten teskje flaks, kan FFK spille Tippeliga allerede neste år. Med tap i de gjenstående kamper vil de sansynligvis rykke ned. 

Alle vi andre har lov til å spekulere i tabellsituasjon hvor mye vi vil. Erlandsens jobb er å få spillerne til å fokusere på en kamp av gangen, uansett hva som fortsatt er mulig. Det tror jeg han kan. Og jeg tror nå mitt om hvor langt det kan komme til å holde.

:-)

 


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340