Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

fsandlie

A-lagspiller
Ble medlem: 05 apr 10
Innlegg: 260

Lagt til: 05 jul 15, 22:47

Opprinnelig postet av Willy René

Opprinnelig postet av fsandlie

TV2 skriver om anklager om at Kjell skal ha kommet med rasistiske slengbemerkninger til Paul Addo i forbindelse med en situasjon i andre omgang. Mulig jeg er naiv, men KJ virker ikke på meg som en spiller som er dum nok til å komme med slikt søppel, og han avviser det blankt selv. Noen som hørte noe/har hørt noe? 

Han skal visstnok, hvis det er sant da, ha sagt: "Hold de svarte henda dine unna meg"....
Hvis dette, sagt i kampens hete, er nok til å skape reaksjoner og straff så skjønner jeg ingenting.
Man må tåle litt av hvert i kampens hete, tåler man ikke det så siterer jeg Roar Pontus; Da bør man begynne med brevduer i stedet. 

 

At det ikke gir noe grunnlag for straff er jeg for så vidt enig med deg i, men om det er sagt på den måten Addo påstår, er det uansett ikke en spesielt heldig kommentar, det er jo skikkelig klønete formulert. Men jeg har sjekket ut litt mer, og ut ifra det jeg har sett og lest, er det nok KJ sin versjon som ser ut til å være nærmest sannheten. Tipper det går bra, og at det hvert fall ikke er snakk om noen straff.

Ellers deilig med tredje seier på rad. Plutselig var det ikke så inmari langt opp til kvalik, det er helt utrolig hvor jevnt det er i år. Jeg sitter fremdeles med en følelse av at laget har mye å gå på; det er et enormt gap mellom topp- og bunnivået til laget, noe som har vært tydelig i alle kampene jeg har sett hvert fall, inkludert dagens. Periodevis veldig godt spill hvor de virkelig eier kampen, også er det disse periodene hvor alt bare er kaos og desperasjon, og egentlig bare det samme som vi har sett år etter år nå. Forhåpentligvis vil de, i større grad greie å stabilisere spillet på et nivå som ligger nærmere toppnivået nå fremover, det peker hvert fall i riktig retning.

Tror entusiasmen vil spre seg i byen om de fortsetter med godt spill og gode resultater også etter hvilen, og skulle det skje, kan det fort bli mye moro i Fredrikstad by denne høsten. 


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f