Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Shaniza

Knøttespiller
Ble medlem: 27 sep 14
Innlegg: 60

Lagt til: 08 jun 15, 09:13
Endret: 09 jun 15, 08:29
Endret av: Marthe

Folk er ikke fornøyd med resultatet, og avslutningene og innleggene var ganske håpløse. Men det folk vel ser er at resten begynner å ta form nå. De er tryggere bak, de er bedre på overganger (selv om det til tider stoppet litt opp i går og) og vi går fra å slippe inn 6 og 4 mål på to kamper, til å slippe inn 2 på siste to. Det betyr at ting som Erlandsen har jobbet med begynner å sitte. Jeg forventer at avslutninger og dødballer forran mål kommer til å være på agendaen neste to ukene, for i alle fall sistnevnte har de ikke jobbet med med Erlandsen ennå, og jeg kan vel ikke si jeg synes det virker som om de har jobbet spesielt mye med det første...

Han har selv sagt at han ikke kan gi dem for mye informasjon av gangen, ellers får de ikke noen kontrol på noe av det - det er vel ganske normalt i alle former for arbeidsliv. Jeg synes vel vi ganske tydelig kan se at dette gjøres bit for bit, og de bitene begynner å falle litt på plass. I tillegg så jobbet de ganske iherdig i stort sett 90 minutter, og var mer agressiv på forsvar; det er det lenge siden vi har sett.

Alt er relativt, og man kan ikke sammenligne dagens nedrykkslag med forventingene for hva de skulle få til i begynnelsen av sesongen. Men at vi er nødt til å begynne og vinne nå, det er det ingen tvil om.

-Shan


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f