Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Ebenfalk2

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 feb 04
Innlegg: 2291

Lagt til: 20 mai 15, 19:48

Velkommen skal du være Arne Erlandsen. Ett godt valg av Trener. En tydelig trener som vi alle vet hva står for og jeg tror det kan bli bedre for supportere å gå på stadion når vi vet hva vi får. HWL ønsket å spille som Barcelona og det blei som Moss. Arne Erlandsen er opptatt av duellspill og hurtig i angrep med ball i lengderettning og det kan bli bra. Stadion kan med dette fort bli ett nytt fort.  Han har vel altid spilt enten 4-4-2 eller 4-5-1 avhengig av motstander og kvaliteter på egen spillere. Han er flink til å skape lag der spissene skårer endel mål og med kantspill og innlegg. Samt flink til å få bakre firer til å samhandle godt. Arne Erlandsen med LSK er vel også den eneste treneren som faktisk klarte å utfordre Rosenborg og Eggen flere sesonger på rad, men med betydelig mindre ressurser, da de var flinke til å skaffe gode spillere til en rimelig penge, og hadde også ett LSK som hadde flere lokale spillere. 

Arne Erlandsen er ikke ett sexy valg av trener, men oser av erfaring og innehar kynismen og vinnermentaliteten som skal til for å vinne kamper. Det trenger FFK, og kanskje er FFK den klubben Arne Erlandsen trenger for å vise frem noe av potensialet sitt som trener, her har han på sitt beste en av Norges mest spennede klubber hvor han kan bygge ett godt lag med mange unge og spennede, men også rutinerte spillere. 

Så av sportselige hensyn så tror jeg det er bra. Så får klubb, administrasjon og sport bygge seg opp i fred.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f