Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3492

Lagt til: 27 apr 15, 21:12

Vi spilte jo godt en omgang mot Brann, en omgang mot Hødd og 80 minutter mot Levanger. Shaswari sa selv må FB-TV forrige uke at det var skadene som gjorde at han ikke hadde utviklet seg. Nystrøm har jeg aldri sett spille godt for noen og jeg forstår ikke hvorfor vi hentet han. Berg har stort sett vært skadet hele tiden han har vært hos oss. Stene kom ofte inn for Ranheim og gjorde det bra, jeg synes han fikk for mye pes forrige sesong siden han fikk alt for lite hjelp av de andre spillerne.

Dagens laguttak var jeg ikke enig i pga Nystrøm, men når Kjelsrud blir skadet hadde han vel ingen valg enn å sette inn Burugos. Hvis lagoppstillingen hadde vært slik jeg ønsket vill Burugos startet, men da hadde jo Nystrøm kommet inn etter 5 minutter pga skaden. Det har vært en fæl kveld, men  jeg synes likevel vi ikke skal være for harde mot Wibe-Lund når vi ser på forutsetnigene han hadde.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340