Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 28 mar 15, 17:38

Ble mest imponert over Nazari i dag som holder høyt nivå i 90 minutter og gjør få feil. Virker som en stabil, ballsikker og løpssterk spiller som kommer til å bli uhyre viktig i år. Foreløpig virker det som en solid forsterkning å erstatte Nazari med Holmvik på midten.

Ellers fungerer det bra defensivt, selv om det glapp litt utover i 2. omgang. Abenzoar har bra tempo og jeg liker holdningen hans på banen. Hammar har potensial til å bli en Hangeland-type, men er litt  bekymret for førstetouchen hans, og ved et par anledninger kom han også ut av posisjon i dag. Det mest spennende frem til Brann-kampen blir uansett hvor Wibe-Lund tenker å plassere Rafn. Jeg tipper Lønn Jenssen (som har vært god i treningskampene) går inn på høyreback, mens Rafn må opp på høyre kant, selv om han kanskje kommer best til rette som offensiv back. Jeg tror Wibe-Lund føler seg mer trygg på Lønn Jenssen/Rafn på høyresiden enn Rafn/Olsen eller Rafn/Shaswari. 

Det var en del bra tendenser i dag, og jeg føler helt klart at vi er på rett vei inn mot seriestart!


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340